ОТ ВАМ І ЗМІНИ!!! З 3 березня Київстар змінює умови роботи, подробиці для абонентів!


Найпопулярніший в Україні оператор мобільного зв’язку Київстар турбується про кожного свого клієнта. Крім зручності обслуговування і надання якісних послуг, компанія дбає про безпеку абонентів, пише Дніпровська панорама.

Всі прекрасно знають, як набридають різні рекламні повідомлення про товари і непотрібних послуг, які приходять на мобільні номери українців.


У зв’язку з цим Київстар придумав, як боротися з непотрібною рекламою. Мобільний оператор ввів обмеження на нескінченний SMS-спам, і з 3 березня припиняє відправку корпоративних повідомлень українцям. Таким чином компанія зробить життя своїх абонентів ще більш приємною.


Також Київстар нерідко попереджає своїх абонентів про те, які існують схеми шахрайських розлучень.

Мобільний оператор рекомендує користувачам періодично міняти пароль від аккаунта «Мій Київстар», при цьому інші паролі, через які є доступ в мобільні додатки, ні в якому разі не зберігати в смартфоні.

Компанія Київстар також дає можливість блокувати спам-повідомлення з інших каналів в інтернеті за допомогою системи SMS AntiSPAM, яка може відстежувати надходження спам-повідомлень в режимі онлайн, встановлювати різні фільтри і блокувати небажаний трафік.

Абоненти Київстар платять чималі гроші за мобільний зв’язок та інтернет, тому оператор намагається зробити обслуговування максимально комфортним і безпечним.